مرکز خدمات روانشناسی

مرکز خدمات روانشناسی

موسسه علمی پژوهشی روان بنه ( شماره ثبت 7180)
مرکز خدمات روانشناسی

مرکز خدمات روانشناسی

موسسه علمی پژوهشی روان بنه ( شماره ثبت 7180)

سفید شدن موهای خود را به تعویق بیندازید


سفید شدن موهای خود را به تعویق بیندازید

 


دکتر نوروزی متخصص طب سنتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان گفت‌: با گنجاندن سیر و سبوس برنج در برنامه غذایی خود می‌توانیم مو‌های مشکی بیشتری را داشته باشیم

وی با بیان اینکه ویتامین منگنز کمک شایانی به سفید نشدن مو‌ها می‌کند، افزود‌: سیر منبع بسیار خوبی از این ویتامین است که با گنجاندن این نوع ماده غذایی می‌توانیم راحت‌ترین راه را جهت مشکی ماندن مو‌های سرمان داشته باشیم.

نوروزی با بیان اینکه سبوس برنج را می‌توان به دو طریق خوراکی و غیر خوراکی مصرف نمود، خاطر نشان کرد: سبوس برنج حاوی ویتامین‌های گروه (ب5) است که می‌تواند به تقویت و رشد پیاز مو کمک شایانی کند.

این متخصص طب سنتی در ادامه یادآور شد: برای مصرف روزانه و خوراکی می‌توان مقداری از سبوس را خیس کرد و در زمان پخت برنج به آن اضافه کنیم تا برنجی مقوی و با ارزش غذایی بالا داشته باشیم.

وی اشاره ای هم به روش مصرف غیر خوراکی سبوس برنج کرد و گفت‌: سبوس برنج را با زرده تخم مرغ مخلوط کرده و این محلول را 3 ساعت قبل از حمام بر روی سر قرار دهید. این مخلوط حاوی مقدار زیادی ویتامین‌های گروه (ب) و به خصوص ویتامین (ب5) است که پیاز مو را تحریک کرده و از سفید شدن مو ها جلوگیری می‌کند.

نوروزی خاطرنشان  کرد: مصرف این مخلوط در دراز مدت باعث می‌شود موهای سفید به تدریج به رنگ مشکی خود برگردند.

 

ShareShare سفید شدن موهای خود را به تعویق بیندازید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.