دانشگاه آستاراخان | Astrakhan

یکی از موسسات آموزش عالی پزشکی نسبتا خوب در کشور روسیه می‌باشد. این دانشگاه دولتی در سال 1918 در شهر آستراخان روسیه تاسیس شد و تا به امروز، 30000 پزشک از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند. اگر شما نیز از متقاضیان تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در روسیه هستید و می‌خواهید در دانشگاهی تحصیل نمایید که علاوه بر سطح آموزشی مناسب، شرایط پذیرش راحتی نیز داشته باشد، دانشگاه آستراخان را به شما پیشنهاد می‌دهیم! این مقاله را با ما بخوانید تا با صفر تا صد تحصیل در دانشگاه پزشکی آستراخان روسیه، آشنا شوید.

مدارک زبان مورد نیاز برای تحصیل در

دانشگاه دولتی آستراخان روسیه

در دانشگاه دولتی آستراخان روسیه شما نیاز به ارائه مدرک زبان ندارید و می‌توانید پس از حضور در دانشگاه در دوره‌هایی که خود دانشگاه برگزار می‌کند شرکت کنید. ملاک اصلی این دانشگاه بر آزمون ورودی و نمره دریافتی دانشجویان در هر رشته است.

شکل تصویر
شکل تصویر
شکل تصویر
اخبار و بلاگ ما

آخرین انتشارات ما

ما همیشه در مورد پیشرفت مهارت های دانش جویان بحث میکنیم و از به اشتراک گذاشتن آخرین تحقیقات و یادگیری هایمان احساس هیجان می کنیم!

تاریخچه ی دانشگاه آستاراخان روسیه

دانشگاه دولتی آستاراخان روسیه (Astrakhan State University) در سال ۱۹۳۲ تأسیس شد، یک موسسه آموزش عالی دولتی است که در شهر بزرگ آستاراخان در استان آستاراخان قرار دارد. دانشگاه دولتی آستاراخان روسیه (ASU) ​​به طور رسمی توسط وزارت علوم و آموزش عالی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخته شده است. این دانشگاه دوره‌ها و برنامه‌هایی را در مقاطع تحصیلی عالی رسمی مانند کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته‌های مختلف و در بعضی برنامه‌ها با امکان دریافت ۲ دیپلم ارائه می‌کند.این موسسه آموزش عالی ۹۰ ساله روسی دارای یک خط مشی پذیرش انتخابی بر اساس امتحانات ورودی است.  دانشگاه دولتی آستاراخان با هدف ایجاد و ارتقای دانش برای توسعه فردی و اجتماعی با ادغام تحقیقات و آموزش، برای تربیت فارغ‌التحصیلان و دانشمندان موفقی که تأثیر قابل توجهی بر جامعه جهانی دارند تاسیس شده.دانشگاه دولتی آستراخان روسیه یک مرکز آموزشی چند منظوره است. این دانشگاه دارای ۳ موسسه، ۱۶ دانشکده، و ۶۳ صندلی (به علاوه دو صندلی در شعبه Znamensk ) است. بیش از ۱۳,۰۰۰ دانش‌آموز در تخصص‌های بشردوستانه، علوم طبیعی، فنی، کشاورزی و آموزشی همکاری دارند.در سال ۲۰۰۷، دانشگاه دولتی آستراخان روسیه قراردادهای “دو دیپلم” مربوط به برنامه‌های کارشناسی ارشد مشترک با دانشگاه نیس سوفیا-آنتیپولیس (فرانسه) و با دانشگاه کلارک (ماساچوست، ایالات متحده آمریکا) امضا کرد. دانشجویانی از ایران، کره، ایتالیا، فرانسه، ترکیه، سوریه، مراکش، کنگو و بسیاری از کشورهای دیگر در این دانشگاه تحصیل می‌کنند .

تاریخچه ی دانشگاه آستاراخان روسیه
شکل تصویر
شکل تصویر
شکل تصویر
شکل تصویر
دانشگاه دولتی آستراخان​

دانشکده های دانشگاه دولتی آستراخان روسیه

■ دانشکده اقتصاد ■ دانشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات ■ دانشکده مهندسی مکانیک
■ دانشکده شیلات، زیست‌شناسی و طبیعت ■ دانشکده حقوق ■ دانشکده مهندسی عمران
■ دانشکده آموزش حرفه‎‌ای ■ شعبه دمیتروفسکی ■ دانشکده آموزش از راه دور
■ دانشکده آموزش حرفه‌ای پیشرفته ■ دانشکده علوم انسانی ■ دانشکده نفت و گاز
■ دانشکده فناوری دریایی، انرژی و حمل و نقل ■ دانشکده مقدماتی برای اتباع خارجی
■ کالج ماهیگیری ولگا-دریای خزر ■ کالج ماهیگیری دریای ییسک ■ کالج ماهیگیری دیمیتروفسکی

شکل تصویر
شکل تصویر
شکل تصویر