مرکز خدمات روانشناسی

مرکز خدمات روانشناسی

موسسه علمی پژوهشی روان بنه ( شماره ثبت 7180)
مرکز خدمات روانشناسی

مرکز خدمات روانشناسی

موسسه علمی پژوهشی روان بنه ( شماره ثبت 7180)

راهکارهایی برای افزایش انرژی در ساعات کاری

راهکارهایی برای افزایش انرژی در ساعات کاری

موز منبع غنی از پتاسیم است که این عنصر به تحریک تکانه‌های عصبی و در نتیجه افزایش توده عضلانی کمک می‌کند. حاصل این تغییرات افزایش طاقت بدن است.

خوردنی‌های بسیاری وجود دارند که ممکن است این سطح انرژی را برای بدن شما تامین کنند اما در این مقاله به 4 نمونه از موثرترین آنها اشاره شده که اگر با کلاسهای هفتگی یوگا همراه شوند نتیجه معجزه آسایی برای تقویت جسم و ذهن شما در طول یک روز کاری خواهند داشت.

به گزارش روزنامه ایندیا اکسپرس، این چهار خوردنی معجزه کننده عبارتند از:

1-‌ موز:

این میوه منبع غنی از کربوهیدرات‌های قابل هضم است که به حفظ تقویت و عملکرد مناسب ماهیچه‌ها کمک می‌کند. موز همچنین می‌تواند سطح انرژی بدن را در بلند مدت در حد بالایی نگه دارد. بعلاوه موز منبع غنی از پتاسیم است که این عنصر به تحریک تکانه‌های عصبی و در نتیجه افزایش توده عضلانی کمک می‌کند. حاصل این تغییرات افزایش طاقت بدن است.

2- عدس:

این گروه از حبوبات حاوی تمام منابع غذایی مفیدی است که بدن برای یک روز کاری فعال و پرتحرک به آن نیاز دارد. این موارد عبارتند از کربوهیدرات‌ها، پروتئین، فیبر خوراکی، ویتامین‌ها و املاح معدنی هستند. بنابراین عدس می‌تواند بدون وارد کردن کالری‌ها و چربی‌های غیرضروری به بدن سطح انرژی آن را افزایش دهد.

3- تمشک آبی:

 این میوه مانند سایر توت‌ها منبعی غنی از آنتی اکسیدانهای مفید است. به گفته متخصصان هرچه رنگ توت‌ها تیره‌تر باشد خواص آنتی اکسیدانها افزایش پیدا می‌کند. تمشک آبی در عین حال تاثیر مثبتی در بهبود بافت‌های عضلانی آسیب دیده دارد و به تقویت عمومی بدن کمک می‌کند.

4- بادام‌ها:

این مغزهای خوشمزه منابع مغذی و غنی از چربی و پروتئین و فیبرخوراکی هستند که به تقویت پایدار انرژی بدن کمک کرده و موجب می‌شوند که مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید.